fredag, oktober 28, 2005

Kors i taket

...ja, eller i ögonen. Är svintrött och borde egentligen inte sitta här. Men jag måste plita ner ett par ord i alla fall. Vet inte om det blir något Internet & bloggande imorgon, då det bär av söderut.
Åker i och för sig inte förran på sena eftermiddagen/tidiga kvällen, men det ska packas och annat, så vi får se hur mycket tid det tar.
Alltså, mina ögon går snart i kors, och det känns allmänt snurrigt. Vette katten vad det är, kom så plötsligt. Allt annat än trött lär systern H vara, då hon nyss skuttade in i duschen. Klockan är 23.53. ;)

Satt nyss och kikade i mina inlägg. Shites vad mycket jag skrivit på en vecka. Så mycket som hänt. Både bra och mindre bra grejer...

Var nere på stan med H (senare tillkom även H's vän A) efter skolan. H kom till min skola, då hon slutade tidigare. Skulle ner och kika på utställningen 'Tryggare kan ingen vara'. Två kompisar ställer ut varsin bild där, genom foto B-kursen i skolan. Var fina och symboliska blider alltihop, men jag är inget bra på att tolka och analysera sådant där! :)
Var även på Mc Donalds en runda. Var hungriga, så jag & H köpte varsin litem pommes och delade på en liten cola. Jag hade ena pommesen och colan på en bricka, och de låg på varsin sida av brickan. Blev visst lite obalans, för helt plötsligt ligger colan på golvet. Men vi fick en ny. ;) När vi sedan var på Lagerhaus, nyöppnat för idag, fick jag inte röra något i glas eller annat ömtåligt för H, för att hon var rädd att jag skulle krossa nåt. Hahaha. 'Plastgrejerna får du leka med', så hon. *s* Var dock en liten tjej m. mamma som rev ner lite glasgrejer. Shit vad ledsen hon blev. Stackaren. Men en tjej som jobbade där, och som tog hand om alltihop, sa till henne att det inte gjorde något och att 'du skulle bara VETA hur mycket jag har rivit ner här...'
Var även en sväng på Panduro men det blev inget inköpt någonstans.

Känns som om världen snurrar nu, så det är nog dags att dra sig mot sängen. Får se om jag dyker upp imorgon. Annars återkommer jag någon gång under onsdagen, antar jag.