onsdag, oktober 26, 2005

Ont

Bläää. Magont. Är så sjukt egentligen. Tar jag en alvedon (funkar inte alls med ipren) hjälper det inte, tar jag två alvedon på en gång hjälper det inte, men tar jag först en och väntar sedan med att ta den andra i ca. 20-30 minuter, DÅ hjälper det. Jag hajar inte varför.

Så just nu sitter jag och väntar på att det ska gå 20-30 minuter. ;-)

Under tiden så kan vi dra en liten diskussion, som C hade i din lunardb idag. Har funderat i samma banor. Hon skrev såhär (jag hoppas att det är okidok att jag 'snor' det C!?)
"En fråga bara, varför anger man sig för att vara nån man inte är? Vad exakt vinner man på det? Själv vill jag lära känna människor, och ge dem en chans att se vem jag är, som person. Tråkigt att man hellre vill ljuga om saker o ting."

Självklart handlar det om folk på nätet. Har en person som vi 'följer' som byter identitet på nätet och hittar på massa saker hela tiden. Snor bilder på folks bebisar och säger att det är hennes osv. Vi har t.o.m bevis, vi har hittat bilderna på andra personers sidor, och en av bilderna är t.o.m daterad, till ett datum då hennes bebis inte ens är född. Yeah right. Det går inte hitta på sådana grejer och sedan sno bilder från andra ocn inbilla sig att folk ska tro på en.
Jaja, det är inte mycket att göra åt det, mer än att bara låta det vara. Men visst är det tråkigt, att det finns personer som hittar på massa grejer, och man vet aldrig när och var och hur de dyker upp.
Men det är faktiskt rättså lätt att se vilka som är sanna och inte sanna. Det märks snabbt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nämen mår du dåligt? är det där därför du inte varit inloggad så mycket idag.

hehe så du tog från min dagbok, jag har ju lixom upphovsrätt till den texten, haha, eller nått ;)

Men jag hoppas att hon, "S" blir haffad snart.
Och skaffar sig ett riktigt liv.

Aja, strax dags för medicinen =(
sen är det cityakuten.
Bye bye

26 oktober, 2005 22:36  
Anonymous Anonym said...

Jaa, verkligen. Vad har man för liv om man håller på att fejka och ha sig över Internet. Då har man inte mkt att göra.
Funderar på att göra en grej över msn, kan ta det sedan :)

Hehe, inte dålig kanske. Inte magont av den anledningen!

27 oktober, 2005 14:03  

Skicka en kommentar

<< Home