torsdag, oktober 27, 2005

Så mycket att göra på en gång då...

Ska egentligen leta fakta om Ortorexi (jepp, har bestämt mig för att snacka om det på NP i svenska), för att sedan se på TV vid 14.25. Är en jag snackar med lite då och då på Lunarstorm som ska vara med! Men jag fastnade i Panduros katalog, som jag har i en låda. Finns ju SÅ mkt kul att göra. Hittade massvis pyssel jag vill göra.
Och imorgon ska jag och H gå och kika på fotoutställningen, som två av mina kompisar är med i, genom Foto B-kursen i skolan. Imorgon öppnar även Lagerhaus här, så vi ska dit och kika också. Massa kul grejer där också. Pysselnerven i mig har vaknat. Haha. Men jag vet inte, köpte massor av pärlor, för att göra armband, förra sommaren, men det har inte blivit så mkt av det. Ligger mest i garderoben i en låda. Likadant med massa broderigrejer jag har. Vissa perioder är det SÅÅ kul. Har en påbörjad med två grisar på, samt en oöppnad med julmotiv, som jag skulle gjort tills förra julen. Hahaha. ;-)

Nej, nu får jag se om jag hittar nått, innan det är TV-tajm. :)


Psst, psst, psst. C, såg förresten på Lagerhaus hemsida att de även öppnar i Umeå nu i höst! Dit MÅSTE du gå, massa inredningsgrejer och annat kul!