onsdag, maj 16, 2007

Liu

Har jobbat idag också. Riktigt lång dag idag (8-17) och som igår hade jag ont i huvudet, var hungrig och trött. Under dagen kände jag mig lite småsnurrig också, men det försvann sedan.

Imorgon eller på fredag ska vi till IKEA. ;)

Jag har verkligen snöat in på Liu. Är inne på deras hemsida titt som tätt, och hoppas verkligen att jag kommer in på ngn utbildning där. Verkar kalasbra! På tal om kalas, så ska de tydligen har något som kallas Kalasmottagningen. Verkar roligt.

Nu ska jag fortsätta kika på Robins.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo men visst är LiU bra!! Kalasmottagning har de varje år för de nya studenterna! Var där förra året och det var riktigt roligt! :)

17 maj, 2007 17:51  
Anonymous Anonym said...

Emelie: Det verkar verkligen helbra! Inte för att jag har satt mig in speciellt mycket i någon av de andra skolorna jag sökt, så jag kan inte säga om det kanske är lika bra på något annat ställe, men jag har BARA hört bra saker om LiU & Norrköping, och det måste ju betyda att det är bra. Eller hur?!

17 maj, 2007 23:11  

Skicka en kommentar

<< Home