tisdag, maj 15, 2007

Jobbet

Sjukt jobbig dag på jobbet idag också. Kan inte förstå hur man kan ha ett sådan jobb som yrke och jobba där 5 dagar i veckan. Jag är glad att det finns dem som vill det, men jag skulle ALDRIG palla det. Inte vilja heller.

Jobbade 8.30 (ja, jag försov mig. första gången. Men jag ringde och det var lugnt, så jag slapp kasta i mig frukosten. Pappa behövde bilen också, så jag var tvungen att cykla. Tar hälften så lång tid att köra. Iallafall på morgonen. På eftemiddagen, vid halv 5-tiden är det långa köer på Mörners väg) och var klar vid 16.30. Lång dag, fast ändå en vanlig heltidsdag.
Iallafall, hade ont i huvudet och var hungrig när jag slutat.
Och som vanligt öm i fötter och ben. Dessutom är jag extra trött idag... Lite huvudvärk kvar fortfarande.

Jag känner på mig att det blir ett bra år idag. Jag vet att det blir det!