måndag, maj 07, 2007

Kläder

Jag var på stan idag. Skulle hämta min cykel som pajade i förra veckan. När jag ändå var på stan passade jag på att gå i lite affärer. Blev bara en liten snabbtitt när vi var nere med kusinerna i lördags.

Köpte ett par nya shorts (mycket välbehövligt, de jag har nu har jag haft sedan jag gick i 6:an. Ja, de är fortfarande hela och fina, passar men börjar bli lite små) samt en klänning på Gina Tricot.
Shortsen är dock inte gröna utan sandfärgade, och klänningen är ljusrosarandig. Kalassöt!


Ska nog snart gå och lägga mig. Lite ovant att behöva stiga upp tidigt igen, har varit lite bortskämd med lyx och ledighet i över en månads tid nu. Tar emot att jobba imorgon, men nu vet jag iallafall att det finns ett slut. En tid då jag ska börja jobba på Kosta Outlet istället för att städa. Aldrig mer städjobb. Det kan jag nästan lova!

Godnatt.