lördag, maj 12, 2007

The Arks kväll

Ja. Ikväll gäller det! Hur kommer det att gå för The Ark? Jag hoppas och tror att det går bra, men jag är tveksam på om de kommer att vinna.
I Smp:s lördagsbilaga var det The Ark-special idag (14 sidor!) och där hade de intervjuat alla medlemmar, skrivit om The Arks historia, folk omkring dem från Växjötrakten fick berätta lite osv. Då var det en som sa det att (något i stil med) "det är inte omöjligt att de vinner, men för deras del hoppas jag att de blir tvåa" och med det menade hon att de då får synas och få ännu mer uppmärksamhet, men slipper allt det ståhej som troligtvis medföljer om man vinner.

Vi får helt enkelt se, men jag tror att de har en bra chans att komma högt upp! :)
De flesta andra bidragen är ju inte så superbra, semin i torsdags var ju katastrofal. Ingen av de bidrag som jag tyckte var rättså bra gick vidare.

Vi ska grilla ikväll. Yummi!