tisdag, april 10, 2007

Städats och måste-fixa-grej

Idag har det städats här hemma. Mamma är i princip frisk nu och ska jobba imorgon, så idag har hon & jag städat huset. Hon dammade och jag dammsög + städade mitt rum.
Var klara redan vid 12 och sedan kom pappa hem till lunchen. Och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Har en grej jag VERKLIGEN måste ta tag i denna veckan. Ansökningar till utbildningar... De ska vara inne den 15, dvs på söndag. Så senast fredag.
Och jag har inte bestämt mig. Ska bara tillägga det.
Troligtvis kommer jag söka en hög olika grejer och sedan får jag ta tag i det senare, när jag hunnit fundera ännu mer och jag får besked om vad jag kommit in på.

Även om jag vet att jag måste fixa det här nu drar jag mig ändå för det. Jag vet ärligt talat inte riktigt varför. Men jag kan nästan gissa att det beror på att jag inte riktigt vet vad det är jag ska ta tag i.