onsdag, april 11, 2007

Shopping!

Tittade på en massa utbildningar igår. Har väl kommit lite längre i mina funderingar, men vet fortfarande inte helt. Måste kolla upp mer.
Och osmart som jag är trodde jag ju att sista dagen var på fredag iom att den 15:e är på söndag. Men det är tydligen på måndag. Och även om det hade varit på söndag hade man kunnat söka ända tills på söndag eftersom man kan söka över nätet. Hehe :)

Idag har jag gjort stan. Shoppat en massa små saker. Lite på apoteket, lite på Kicks, hårspännen, tofsar, ett jordgubbshalsband och en mörkblå kortarmad tunika från Gina tricot. Var även en sväng på Biblioteket, kikade på skor samt inhandlade en foundation åt H.
Sen var jag dödshungrig och cyklade hem och åt. Ska strax ge mig ut i huset eller trädgården och leta upp pappa & H och se om vi ska äta kvällsmat snart eller.

Plugg-grejset får jag ta tag i imorgon eller senare ikväll. Träffade förresten A på stan, snackade en stund och kom fram till att vi sitter i samma sits ang. utbildningsplaner. Fast hon vill hemskt gärna vara kvar i Växjö medan jag inte har något emot att flytta.