söndag, februari 18, 2007

Laddarejakt

Jag är trött nu. Ska starx gå och lägga mig. Pratar med kusin He på msn. Hon ritar så fint. Jisses. Har ritat av en bild på henne, hennes syster & H. Skitlikt :)

Har inte gjort så mycket idag. Var iväg och letade efter en laddare som passar till min & H:s mp3. Det är nämligen så att vi har testat en massa, men spelaren vill inte ta emot dem. Hittade ingen idag heller, utan fick rådet att köpa över nätet. Har hittat en där, men har åkt runt lite för att undersöka om de har den i ngn elektronikaffär, men det hade de inte. Så det blir troligtvis näthandel. Annars kan vi bara ladda spelarna i datorn, och det ska ske i 6 timmar. Kan bli lite krångligt om man är iväg osv.

Har även spelat en massa Sims 2, vilket var väääääldigt längesedan. Ett par veckor, och det känns iaf jättelänge sedan.
Dagens melodifestivaldelfinal var väl sådär. Inget superbra startfält. Jag tyckte att Sonja Aldén hade en fin låt. Jag tycker ju om Shirley Clamps musik, och i och med att Sonja skriver låtar till henne är det inte så konstigt att jag gillade hennes låt! ;) Var lite ju lite samma stil.

Nej, nu kallar sängen. God natt!