torsdag, februari 15, 2007

Att en ynka liten katalog kan ställa till så mycket

Idag blev det ganska tidig uppstigning. Vaknade runt 8 och var pigg. Låg dock kvar till halv 9-snåret. När mamma kom hem från tandläkaren vid halv 10 hade jag ätit frukost och klätt på mig. Och sedan vid 10 cyklade jag ner till körskolan och satt med teorin fram till 11.45. Cyklade hem, kikade lite i reklamen och sedan åt vi lunch vid 1-tiden.

Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Nu är klockan strax 15 och jag ska hitta på något att göra. Tror det blir scrapbooking. Är ett par dagar sedan jag gjorde det nu. :)

Mamma och pappa hade tagit hem en katalog från Växjö universitet när de var på Coop. Tittade lite i den innan idag, och... shit. Det var ganska jobbigt. Jag vet att det kryper närmare och närmare, men jag vet inte vad jag vill. Känner ingen glädje över något jädrans universitet. Jag vill göra något roligt!