lördag, september 02, 2006

Ont

AJ. Jag har ont i fötter & ben. Såhär illa var det då jag började jobba, men efter att ha jobbat ett tag blev jag van och fick inte lika ont. Men nu har jag varit "inaktiv" i 1 månad, vilket visade sig efter dagens arbetspass. Jobbade till 15.30 och var hemma en dryg halvtimme senare. Käkade lite knäckebröd och cyklade sedan bort till Norremark och köpte godis. Egentligen hade jag lika gärna kunnat stanna hemma eftersom jag eg. inte orkade. Men är man sugen på godis så är man ;)

Ska jobba imorgon också. Hade tydligen varit fest där igår och många rum var smutsiga. Vi var tre som jobbade, men skulle ha varit fem. Men det var tydligen två som inte kom. Vet inte vilka eller varför de inte kom. Iallafall ska jag jobba imorgon också, eftersom vi var kort om folk idag. Känns ganska okej faktiskt!

Nu vill jag byta dator med H, sådetså! ;)