måndag, september 04, 2006

Klippklipp

Idag steg jag upp vid 9. Tidigt för att vara mig (när jag är ledig vill säga!)

Har jag klippt bort alla vita kanter på fotona idag. Vet inte om jag skrev det förrut, men vi tryckte bort något som hette "utfyllnad" då vi beställde bilderna. Visste inte vad det var, och vågade inte chansa. Men vi skulle låtit det vara ikryssat, det fanns nog en anledning till att det var ikryssat från början... För då korten anlände visade det sig att det var vita kanter på två av fyra sidor. Inte så fint... Så idag har jag ägnat mig åt att klippa bort dem. Käkade ett plommon från trädgården, lite pringles & lite godis samtidigt!

Känner att jag skriver dåligt här... Lägger in ganska mycket bilder på BD, och där skriver jag ju lite också, som komplement til bilderna. Blir dåligt med skrivandet här ibland. Missar grejer och skriver inte så detaljerat. Menmen.

Åt förresten chokladmousse, grädde & banan till kvällsfika igår. Smaskens! Och ikväll blev det äppelkaka & vaniljsås.