söndag, september 03, 2006

Jobbat dag 2

Det var segt att stiga upp idag. Var mycket svårare än igår... Men det gick! Fick skjuts av pappa eftersom det regnade, blåste och var allmänt otrevligt väder.

Jobbade till 15, och det var segt sista timmen... Åkte och handlade efter att pappa hämtat mig. Sådär lagom snygg efter att ha jobbat & slitit i en massa timmar. Skulle inte åka och handla i det skicket i vanliga fall. Och nej, jag är inte fåfängd egentligen. Men någon gräns måste det ju finnas ;)

Skärgårdsdoktorn har börjat visas igen nu, från början! Jisses så söt lilla Wilma var där! Söt röst också.

Imorgon kommer morfar. Ska stanna tills onsdag. Ska bla. ordna upp en försäljning av en jaktstuga. En jävla historia det där. Hur dum kan en vuxen människa vara egentligen?! Och jag tror inte att han hade räknat med att morfar skulle reagera och göra som han gjorde. (eller hotade med att göra om inget hände). Men han är cool min morfar ;) DVD och allt! Tihi.

Imorgon ska jag iallafall sova längre än halv 8. :)