fredag, juli 07, 2006

Stockholm

Det blir Stockholms-resa för mig! Skulle jobba mån, tor, fre i nästa vecka, men har fixat bort måndagen och ska bara få tag i en tjej som ska ta torsdagen åt mig. Så jag ska inte jobba förrän nästa fredag! Jätteskönt.

Var nämligen så att jag hoppade in för en tjej (S) i måndags, då det hade blivit lite knas med hennes ledighet. Då lovade hon att hoppa in för mig en gång, och då nämnde jag att jag ev skulle åka till Sthlm kommande vecka. Men jag måste iaf ringa henne och kolla så att hon kan på torsdag. Annars får vi åka hem på onsdag... Åker till Sthlm på söndag! Ska bli SÅ kul att komma upp dit en runda. H:s kompis S ska bo hos "oss" tis-ons, eftersom H & S ska träffa en internetkompis där. Ska bli mys.

Har varit hos kusin P, hans fru G & kusinbarnen A & E idag. Var sååå varmt, men vi hade det kul. Fikade, lekte & umgicks. Lilla E är sååå mysig. Vi tappade lite vattenmelon under bordet, och sedan kröp hon under och geggade och åt och kletade. Haha. Bilder kommer i BD framöver. Ni har EN MASSA bilder att vänta er. Har tagit sjukt mycket bilder. Haha.

Var på stan igår. Åt kulglass. *me love* Impulsköpte en liten söt sminkväska, ett illrosa hårband & make up-handdukar.

Ska väl snart gå & göra oss klara. Inte sova, men göra oss klara. Ska ev. hyra film imorgon. Och så ska jag & H packa :)