tisdag, juli 04, 2006

Storstadsbesök

Vi har kusinerna här nu. Kom som bekant i lördags, och åker hem på söndag. Hanna ska följa med upp, men hur det blir för mig är fortfarande oklart. Ska kolla hur jag måste jobba i nästa vecka.

Sedan i fredags har jag jobbat två dagar; igår och idag. Ska jobba imorgon och på fredag också... Ganska så trist att jobba en massa när de är här, men det bara är så. Tyvärr. Vi umgås på sena eftermiddagar & kvällar. Igår slutade jag 15.30, och vi var nere i Standbjörket & Linnéparken och kollade lite på allsång och umgicks med kusin P:s fru G, och småttingarna A & E, samt schäfern T. Massa mys! Det var sååå härligt väder, och det var så kul. Kommer en massa bilder i BD då jag har tid att lägga in dem. Prioriterar inte datorn då man har gäster. Men kusin H duschar nu, och syster H & kusin N sitter uppe vid den andra datorn. De skulle kolla lite musik eller vad det var.

Middagen i lördags var jättebra. God mat, kul sällskap. Vi kollade fotboll, tog massa kort & busade med lilla A som kom förbi med sin pappa (kusin P)
I söndags hade vi picknic i Strandbjörket, jag, H & kusinerna. Vi fikade & lekte i de olika grejerna. Strandbjörket är en park med en lekpark i.
Vi åkte bil ner, och gick hem. Det brukar ta ca 20 min att gå hem från stan, men i den hettan tog det 45-50 minuter. Vi var sååå trötta då vi kom hem. Orkade knappt gå en endaste meter.

Ska gå på stan en dag, samt hem till kusinbarnen m. familj och fika en dag! Kuligt.