onsdag, april 12, 2006

Renskrivit

Suttit och renskrivit "min del" av projektarbete idag. 2 sidor resultat (och det är typ mindre än en tredjedel av allting) och 6(!) sidor analys. Och där igår analys & tolkning av vår enkätundersökning också. Den får man inte ha i själva resultatet, eftersom det enbart får vara fakta där. Inga egna åsikter. Fixat lite med tabellerna och diagrammen också.

Skulle ev. gått på ett öppet hus och kollat Växjös KY-utbildningar idag. Men jag lyckades inte få med mig någon, plus att det inte var någon utbildning som lockade mig så mycket. Trodde från början att det var alla KY smålands utbildningar, men det var bara de få som finns i Växjö.

Skrivit lite påskkort och en jobb-ansökan också. Och kollat på kyguiden.se.
Blir galen snart. Vet inte vad jag ska läsa... OM jag ska läsa nu. Jag tror inte det, men känns bra att söka nått iaf, om jag inte får jobb. Kan ju inte gå sysslolös i typ ett halvår- ett år. Never ever. Aldrig. Kommer få spader direkt, om jag inte har något att göra. Är ju det man ibland drömmer om, att bara gå hemma och slappa, men det är bland det värsta som finns, att inte har NÅTT att göra.