onsdag, april 05, 2006

Tandläkaren

Varit hos tandläkaren idag. Gick very good. Inga hål och allt var bra. Fick lite information om den nya frisktandvården som startar för min del i januari 2007. Ligger i riskgrupp 1, vilket innebär att jag har den bästa tandhälsa man kan ha. ;) 40:- / månad betalar man då, istället för typ 500-600:- för ett endaste litet besök. Allt förutom kosmetiska grejer ingår även i de här 40:- (480:- /år)

Skrivit i princip hela mitt psykologiarbete idag också. Är på 2-3 sidor (innehållande analys, frågeformulening och själva arbetet) Ingen IVÄ idag + att engelskan slutade tidigare, så därför var jag hemma redan 12.45. Skrev sedan till 15.30 då jag plockade ihop mig, borstade tänderna och tog min vackra (?!) cykel ner till stan och tandläkarmottaningen. Diggar verkligen min tandläkare, en ung och trevlig tjej vid namn D!
När jag kom hem skrev jag lite till (bara analys + fixande kvar) och sedan åt vi. Jag som inte ätit sedan 11.40 var då skithungrig. Hungern kom då jag kom hem från stan.

Mamma har varit på shoppingrunda med vännen C idag. De har varit uppe vid Lager 1157 och det. Minns inte vad det heter. Är inte hemma ännu. Hon har ringt två gånger och frågat om linnen, så ett brunt + ett vitt linne vet jag att hon köpt åt mig. :) Annars är det inte lätt att köpa kläder (är det som de har där) åt någon annan. Måste ju passa och sitta bra ;)

Sugen på att spela något spel, typ Taipei, nu :)