fredag, april 07, 2006

Photo

Så var det påsklov då. Mitt livs sita påsklov. Man har väl inte en hel veckas lov på någon annan högre utbildning? Inte vad jag vet iallafall. Mycket av veckan ska som bekant ägnas åt projektarbetet. Känns inte så lockande, men samtidigt ett nödvändigt ont. Skönt att få det gjort nu när man inte har något annat som rör skolan att tänka på.

Läste lite i papprerna angående provet i idrott och hälsa. Typ 16 papper, och det slutade med att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Somnade nästan. Struntade i resten och la ner det i väskan igen. Förtränger att det kommer en tid efter lovet. Tihi.

Har tagit en massa foton med digitalkameran idag, jag & H. H ville sminka mig lite extra och ta kort. Smetade på massa foundation (vilket jag i vanliga fall inte använder) och jag kände mig som en docka. Såg ut som en docka i huden också. Sådär konstigt fejk-aktig. ;) Blev endel bra och kul bilder!

Ska uppåt och sova nu. Tvätta av mig kladdet. Tar väl längre tid idag, då det är ett extra tjockt lager spackel. Hahaha.

Blir ev. stan imorgon. Måste ha ny marscara bla. Kolla lite kläder också. Kuligt.
Nu börjar det urarta här känner jag... Ska sluta.

Kram & God natt

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har faktiskt en hel veckas påsklov i år, så det finns hopp för dig även kommande år...=)*hihi* Kram å glad påsk

09 april, 2006 12:29  
Anonymous Anonym said...

Ohh, det låter ju himla bra! ;) GLAD PÅSK!

09 april, 2006 15:13  

Skicka en kommentar

<< Home