torsdag, april 06, 2006

Politisk debatt

Jag som nyss var på så bra humör. Öppnar skolmailen och ser att det är stort prov i idrott och hälsa i vecka 17. Fan också...

Men det jag eg. skulle skriva är att vi haft politisk debatt i skolan idag. Var sju olika människor där, och de representerade varsitt parti. Men vi fick inte veta vilken person som tillhörde vilket parti.
Det fick svara på olika frågor, och efteråt fick vi skriva vilken person vi skulle ha röstat på om det vore val idag. Efter det avslöjades vem som kom från vilket parti. Och jag verkar vara moderat. Var en ung tjej som verkligen var kanon. Hade jättebra åsikter osv, som jag tyckte likadant i. Får se till att följa valkampanjen nu, så att jag vet vart jag står och vad jag ska rösta på.

Ska se till att skriva klart psykologin nu. Har analysen kvar, samt att jag ska läsa igenom det jag skrev igår och ändra om lite. Därefter har jag tänkt se en dokumentär som jag spelade in igår. Och äta lite moderat-godis som de så snällt bjöd på ute i centralhallen. ;)