torsdag, april 06, 2006

Elin är trött. Konstigt trött. Har ingenting att göra. Inget plugg. Är ganska så klar med psykologion. Kan inte göra mer just nu iallafall. Matten ska vi jobba med på lektionen, så den har jag inte ens med mig. Skulle nog endå inte kunna tänka. Engelskan är färdigskriven. Ska redovisa på något sätt imorgon, men vi vet inte hur. Hon har inte berättat det. Så den får jag låta vara tills imorgon. Ingen idé att träna in något då jag inte vet hur det ska redovisas.

Ska åka och handla sedan. Pappa ska komma hem, och vi ska hämta mamma från ett möte. Ska köpa godis bland annat. Gäsp. Måste hitta på något.

Skippade dokumentären. Verkade inte så rolig trots allt.

Kör nog lite betapet. Måste aktivera hjärnan nu när jag inte pluggar...

Osammanhängade blogg? Nejdå! Jag skriver såhär! ;)