torsdag, april 13, 2006

Halsband makeover

Blir en snabb blogg idag. Snart TV, och fika. Påskbakelser som pappa hade med sig hem från jobbet. Yummi :)

Har regnat hela dagen idag. Men jag har varit nere i stan iallafall. Tog bussen, och höll mig mestadels inne i olika butiker ;)
Fick med mig en marscara, lite pärlor från Panduro samt en marsipanhöna hem. Hönan ska vi ha till en tårta som mamma har provbakat. Den ska vi dock inte äta idag. Tihi. Det blir senare under helgen.

Pärlorna har jag sysselsatt mig med under resterande dagen/kvällen. Fick ett fult och konstigt halsband från VR för ett tag sedan. Så jag har tagit ur pärlorna ur det, och fixat finare armband av dem + nya pärlor. :) Blev jättefint. Gjorde även lite andra armband av gamla pärlor som jag hade här hemma. Finns bilder på Bilddagboken. Man måste dock vara inloggad och medlem för att kunna se det...

Som sagt. Det har jag sysselsatt mig med idag. Nu är det Veckans president och mumsiga (förhoppningsvis!) bakelser på G. De finns också på bild på BD!

Och ja. Jag undrar lite varför jag håller på att leta upp olika sidor att länka till, då det redan är ont om tid. Tihi.