torsdag, december 15, 2005

Tidigt
Hemma tidigt idag. Hade sovmorgon till 9, och därefter bara två lektioner + lunch. Så jag var hemma runt 12.45 Jätteskönt, med tanke på att jag inte har någonting alls jag måste göra. :)

Har nyss pysslat med ett julkort, till H, från lilla M. Som ett litet skojigt skämt! ;-) Hoppas att hon tar det som jag har tänkt bara.

Hms. Mer då. Annars gör jag inte mycket. Har läst lite i ett gammalt Aftonblad, samt ett kapitel i engelskaboken. Sitter på nätet, lyssnar på musik, kollar bloggar & snackar på msn.

Just det. Har haft sovmorgon alla dagar utom igår denna veckan. Och av någon konstig anledning så försover jag mig alltid en stund då det är sovmorgon. Idag skulle jag stiga upp 7.15 hade jag tänkt, men klockan hann bli 7.50, och det blev lite småstressigt. typiskt. Haha. :) Och igår, då jag inte hade sovmorgon, hade H fått för sig att jag hade det, och sagt det till pappa. Han brukar alltid kolla om vi är vakna, men gjorde inte det igår, eftersom jag skulle sov längre. Trodde han & H.
Jag vaknade helt plötsligt vid 7.25 (skulle cykla vid 7.40) av att H sa något i stil med 'Nej, hon har sovmorgon' till pappa. Men det hade jag ju inte alls, så jag hoppade ur sängen, och har nog aldrig klätt på mig, sminkat mig, ätit frukost & borstat tänderna på 20 minuter! :) Det går att vara snabb då man måste! ;-)


Bilden föreställer min prydnadsängel. Tyckte den passade här, i dessa jultider! :)