söndag, april 01, 2007

Ingen tidningsflicka

Pappa är sjuk idag. Typiskt också, nu när jag behöver träna ordentligt. Var dock ute och körde en runda idag, men hur blir det i veckan? Får hoppas att hans feber går ner snart. ;)

Imorgon ska jag vaccinera mig. Tror att det är hepatit A. H gjorde det redan förra veckan, så det var meningen att resten av familjen skulle fixa det imorgon. Men nu blir det bara mamma och jag, pappa kan/får inte när han inte är fullt frisk.
Tog en likadan spruta innan vi skulle till Egypten (mars -04) och fick då veta att om vi tar en till inom 5 år har vi skydd mot hepatit A i 20 år. Egentligen behöver man inte vaccinera sig för att åka till Cypern.

Ska köra + jobba imorgon också. Köra mellan 10.25 och 11.05 (ska vaccinera oss innan dess) och börjar jobba 12-12.30 någonting. Måste hinna äta lunch innan jobbet också. Det tar 30 min att cykla dit, och då är det rätt lätt att räkna ut att det blir en aning stressat att hinna äta och ta sig dit till klockan 12.

Har varit en lång dag idag. Var iväg och handlade med mamma idag också. Anledningen var att vår "tidningsflicka" (en tjej som säljer Aftonbladet + bilaga här varje söndag) inte kom idag, så därför passade vi på att handla lite mat när vi köpte tidningen.
Hur som helst, det känns skitlänge sedan vi handlade, inte alls som att det var i förmiddags.