söndag, februari 25, 2007

SöndagsTV

Idag steg jag inte upp förrän halv 11. Kasst... Har min klocka ställd på halv 9, men idag orkade jag inte stiga upp.

Igår däremot var jag piggelin (okejdå, någorlunda). Var uppe vid kvart i 9-snåret. Hann med en hel del. Tog det bara lugnt, men hann massa kul. Kikade på Let´s Dance som jag spelade in i fredags kväll. Spelade massa Sims, såg på Sandor Slash Ida som vi har på datorn. Spelade även in den från en av filmkanalerna för ett par månader sedan, men den kassetten råkade H ha sönder. Men filmen var bra. Lite samma genre som Linas kvällsbok. Jag och H satt intrycka i datorrummet på ovanvåningen. Den datorn är den enda som har programmet som man måste ha för att kunna se filmer på datorn. Men det gick rätt bra. Stolarna var dock en aning hårda!
På kvällen såg jag Melodifestivalen (diggade bla. Magnus Ugglas låt. Sarah Dawn Finers bidrag var också fantastiskt fint!) och direkt efter det gick Love Actually på TV4. Har inte sett den innan, men iom att den fick 4 plus i både SMP och Aftonbladet tänkte jag att den skulle vara bra. Och det var den. Bra och rolig!

Ikväll börjar Pokerfejs på Tv4. Tror det kan vara rättså kul. När de sökte folk till det programmet trodde jag det handlade om ett program om Poker. ;)
Och så är det Wild kids, Playa del Sol och Life on Mars. Innan har det aldrig varit något på TV på söndagarna, men nu är det massa massa!