torsdag, december 07, 2006

Packning

Har idag upptäckt ett tecken på att vårt klimat inte är som det ska; på hemvägen såg jag två killar som åkte skateboard. I december. Herregud, åka skateboard gör man på sommren. Det ska inte gå att göra på vintern, för då ska det vara snöigt.

Varit full fart idag. När det var en timme kvar tills jag skulle ha körlektion upptäckte jag att jag skulle läsa ett antal sidor samt svara på några frågor som förberedelse till lektionen. Som tur var hade jag läst det innan och det räckte att lusläsa. Och frågorna var inte så många till antalet.
Var säkerhetskontroll (inre och yttre) och hård bromsning med ADS-bromsar som stod på schemat idag. Lite otäckt att tvärstanna sådär, men skönt att ha testat på det under lugna omständigheter.

Cyklade hem och åt en snabblunch innan jag stack till jobbet och jobbade ett par timmar.
Ikväll har jag plockat fram lite grejer tills imorgon. Då bär det av mot huvudstaden. Som jag har längtat! Flyget går inte förrän 14.30, så jag har förmiddagen på mig att fixa det sista (plocka ihop necessär, fixa musik, äta lunch) och packa ihop allt.
Har en känsla av att jag nog loggar in på nätet en stund också! :)