torsdag, november 23, 2006


Pussel

Har pusslat klart mitt pussel idag! Men det fattas tre kantbitar tyvär... De fattades egentligen redan från början, men då tänkte jag att jag kanske bara hade missat dem då jag sorterade ut kantbitarna (vilket jag gör först). Men så var inte fallet...
Eftersom det inte är köpt här och det gått ett tag sedan vi köpte det (två veckor på måndag) kan det bli problem att reklamera det. De kan ju säga att jag har tappat bort demm under tiden, och jag har ju inget bevis. :/
Ahja, nice att klara det iallafall. Har inte gjort allt själv. Mamma har hjälpt till lite, och även H.

The hotel called me this morning. Har inte jobbat något alls denna veckan, men har ändå inte kunnat koppla av. Man vet ju aldrig när de ringer. Varenda kväll har jag "väntat" på att telefonen ska ringa.
Hur som helst ska jag jobba lördag-söndag. Hela söndagen (6 timmar, kanske mer. man vet aldrig...) och halva lördagen, 9-13, eftersom jag måste övningsköra när det är ljust, och helgen är enda chansen. Vill ju se trottoarkanten när jag ska backa runt hörn.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men gud så typiskt *morrar*, sånt är nått som skulle kunna hända mig med all min tur hehe...

24 november, 2006 17:01  

Skicka en kommentar

<< Home