onsdag, november 15, 2006

Tankar

Jag trivs verkligen bra i Växjö. Det är en lagom stor & mysig stad och det finns allt man kan önska sig. Kan inte komma på något som inte finns. Och man kan cykla överallt och alltid.

Men.. det är något som säger mig att jag vill flytta. Inte för evigt, men liksom ett tag bara. Jag vet inte vart och inte vad jag ska hitta på. Men liksom flytta till en annan stad, plugga (men vad?) och börja om på nytt på något vis. Träffa nya människor.
Det känns som om man är så låst i Växjö. Man kan inte börja med någon ny aktivitet bara så helt plötsligt... Eller jag vet inte riktigt. Det är så svårt, jag vet egentligen inte vad jag menar eller är ute efter. Men jag känner mig låst på något vis.
Vore bara så kul att hitta på något nytt, flytta & träffa nytt folk. Börja om på något sätt. Inte för att jag har något i bagaget som jag vill glömma eller dölja, men bara för att det vore roligt.