lördag, november 18, 2006

Hela versionen av det påbörjade inlägget!

Var på Af igår för att lämna in betyg, intyg osv till Montör/CNS-operatörsatsningen som jag var på information om i början av novemvember.
Gick rättså bra. Hon frågade lite om jag hade några mer funderingar och jag berätta att jag höll på att ta körkort och att jag inte kommer kunna ta några jobb med pendling eftersom jag då kommer att bli borta hela dagar = kommer inte kunna ta mina körlektioner. Hon förstod och sa att de inte kan tvinga mig till något eftersom jag inte har någon a-kassa.
Sa även att jag inte var sådär superintresserad av montör-jobb, men vi kom överrens om att jag skulle stå kvar som det i derasregister. (var i samma veva som hon sa att de inte kan tvinga mig till något pga att jag inte har någon a-kassa som de kan dra in)

Gjorde även om min handlingsplan när jag ändå var där, och nu behöver jag inte komma förrän den 17 februari nästa år eftersom jag jobbar så passa mycket som jag gör och pga att det ser ut att hålla i sig! Nice.

Var hemma och käkade lunch med mamma. Coops red currysoppa. Hot var den. Det är det minsta man kan säga! Smaken var det inget fel på, men det var SKITSTARK. Åt lite grann, men det gick verkligen inte. Så jag tog en tallrik yoggi & flingor istället. ;)
Sedan jobbade jag 13-16.30. Gick bra, men lite trååk. Är alltid tråkigare på eftermiddagarna, vet inte varför. Även om jag endast jobbade 3,5 timme kändes det som en evighet.