lördag, november 18, 2006

Idol-skivan

Blev lite abrupt avslut på gårdagens blogg, men mamma kom in i rummet. Vi skulle spela in Idol till H som var iväg på hockey med skolan. Vi har videon i samma rum som datorn, och eftersom pappa skulle se på TV i vardagsrummet och TV4 måste vara på när man ska spela in på den kanalen var jag & mamma tvugna att sitta här inne. Hursomhelst, jag hann inte skriva klar. Ska göra det strax!

Har varit ute och backat runt hörn med pappa nu i eftermiddags (15.30-16 typ) och det gick skit! Ibörjan gick det rätt okej, men det blev bara sämre och sämre. Skit också! Vet inte vad det berodde på. Det började skymma och jag såg trottoarkanten sämre och sämre, men jag kan kanske inte skylla på det...

L har varit här en sväng också. Skulle byta om till deras dansuppvisning på universitetet. Tur att vi var hemma :)

Var borta på Ica Kvantum med H idag också. Köpte godis, samt att jag köpte Idol-skivan. Den gick på 129:- vilket är ganska billigt. Har sett att den kostar 169:- på något ställe. Lyssnar nu, och den är bra. Gillar Felicias låt.
Trist att hon åkte ut igår förresten... :/

Btw, Sara är också kanon... Minns att hon gjorde den låten på "semifinalen" och det var såååå fint.