lördag, november 11, 2006

Backningar

Blev 3,5 timmars jobb idag. Helt överkomligt! Var inte alls många rum som var upptagna eller lämnade (=smutsiga), så därför gick det så snabbt som det gjorde.

Började 9 som vanligt och körde upp. Inte mycket trafik, så det gick bra. Pappa höll med fullständigt.
Ringde då jag slutat, så skulle han komma upp och hämta mig och jag skulle köra hem. Väntade rättså länge och helt plötsligt kom han från ett annat håll än han skulle. Hade hämtat mamma på CLV och hon skulle vidare till sitt "vanliga jobb". Hon hade tydligen ringt precis efter mig, därav förseningen.
Så när vi kom till mammas jobb körde jag. Körde runt lite och backade rakt på "tom väg" samt mellan bilar med stort avstånd emellan (för att lära mig parkera), gjorde u-svängar & saxvändningar. Det går sådär, men framåt! Att backa helt rakt en längre sträcka är inte det allra lättaste...