söndag, april 16, 2006

Hopp hopp

Återigen vårväders-dag. Har varit ute i trädgården och tagit en del bilder med H. Hahaha. Hittade en stege + en grill som det var väldigt roligt att hoppa ner ifrån. Och samtidigt ta bilder vill säga. Man ser hur rolig ut som helst! Så kika gärna in på bilddagboken. Börjat uppdatera där väldigt ofta nu. Blir så då man är ledig & har en massa extra tid. :)

Även varit en runda på Samarkand. Kikade nya tvättmaskiner och var på H&M. Jag köpte två tröjor, en svart tunn kofta & en brun tunn tröja med en rad knappar fram. Bilder ska tas imorgon tänkte jag!

Orkade inte sortera så mycket bland låtarna igår. Tröttheten sa ifrån. Så jag har sysslat lite med det nu. Ska byta låtarna i mp3:n nu också. Är ett tag sedan det gjordes.

Pratade med kusinerna i 1h och 20 minuter, och tillslut blev det bara en massa döprat. Hade inget mer att snacka om. Haha. Har börjat höras av varannan vecka nu, eftersom det annars inte händer så mycket som vi kan prata om.
Åt chokladtårtan idag också. Övriga familjen verkade gilla den, men jag tyckte mest den smakade kakao... Får se hur vi gör. Skulle ev. haft den till studenten, om det varit god. Men jag vet inte...