torsdag, januari 26, 2006

Hur man spenderar en studiedag

Undersökningarna gick hur bra som helst idag. Var först på förskolan, där vi dock bara fick ihop 5 barn. Ska tillbaka en annan torsdag, då det ska vara fler där! :)
Gick hem till A och käkade, innan vi gick bort till låg- och mellanstadieskolan och delade ut och genomförde enkäten i klass 2. Läraren gick igenom alla frågorna en och en, så att alla hängde med och förstod. Jättebra metod, så slapp alla räcka upp handen då de inte förstod!

Lämnade bara av enkäterna till klass 5, då de var iväg på olika håll. A ska hämta dem i nästa vecka.

Senare på eftermiddagen var vi på högstadieskolan och en 8:a fick fylla i enkäten. Gick bra där med, men de garvade lite, så jag vet inte. De kanske var lite oseriösa...?! Jaja, vi får se. ;)

Dessutom har jag skrivit ca 2,5h på engelskan. Skriver direkt på engelska, och det går jättebra. SÅÅÅ nöjd! ;) Kommer bli så himla bra. Så bra som jag vill ha det, och så bra som det kan bli på 'min nivå'. Blir ju inget MVG-arbete, men jag är nöjd med det jag åstakommer.

Ska laga massa mat (inte jag) och baka kakor (jag) i helgen. På webbdesignen gör vi projekt, och jag håller på med en sida med mina favoritrecept. Och då måste man ju ha bilder på dem! Så vi ska göra tre rätter i helgen, samt att jag ska baka två(?) kakor. :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gött! Det känns väl bra att ha kommit en bit på vägen med projektarbetet iaf?!? Alltid skönt när man känner att det lossnar och man kommer framåt!! Hoppas det går bra! Kramkram

27 januari, 2006 14:57  
Anonymous Anonym said...

Joo, det känns alltid bra då man känner att man närmar sig målet. Sakta men säkert!
Nu ska jag skriva på mitt engelskaarbete, men kunde inte låta bli att surfa runt lite på Internet innan! ;) Kram

27 januari, 2006 15:35  

Skicka en kommentar

<< Home