fredag, november 11, 2005

Hungrig, hungrig, hungrig

Är snart mat, så jag ska nog inte svälta. :)
Har tre grejer att ta upp innan maten;
1. Jag KAN inte fatta att det här är så himla intressant och att man gör allt i världen för att sno åt sig ett par plagg. Bara för att det är Stella McCartney som har designat dem. Och inte är de billiga heller. *s*

2. Religionsprovet i går (torsdag) gick så uselt. Var tre stora frågor, en jämförande, en om islam (vad en fatwa är och hur sharian, den islamska lagen, funkar.) och en om kristendom (om det skulle kunna gå att sammanföra kristendomen igen. katolska, ortodoxa och protestantiska kyrkor alltså). Fick ha med oss böcker och anteckningar, och därför blev det mycket, mycket svårt. Det hade vi ju eg. kunnat tänka oss. Som tur var hade jag läst igenom boken innan, så att jag visste vart allt fanns. Men det gick ändå kass. Ahh. :/ Var det svårast prov jag någonsin gjort, ärligt talat.

Nu är det alldeles strax mat. Finns mer att diskutera, men det hinns inte med nu. Have a nice weekend! :)