söndag, november 06, 2005

Grå och trist söndag, fast med trevligt innehåll

Idag har det regnat, varit grått och trist hela dagen. Riktigt höstrusk-väder. Steg upp 10, och jar gjort lite av varje.
Pysslat ihop ett långt halsband av fina mörka pärlor som jag har kvar sedan min pysselmani sommaren 2004. Tog sin lilla tid, men det blev så fint så. :) Kan inte lägga in någon bild just nu, då H sitter vid datorn där uppe. Kan inte lägga in mobilbilder här nere.
Har även hjälpt H med att färga hennes hår (svart/mörkt mörkbrunt) och det var himmelens roligt. Stod och kladdade inne i badrummet. Tog bilder på henne med mobilen, men fick STRÄNGA order om att jag INTE får lägga ut dem på nätet ;-)

Har också ätit våfflor. SÅÅÅÅ gott. Var så sugen på det. Eller, såhär var det; pappa föreslog att vi skulle äta våfflor till fikat i eftermiddags, och då han sa det blev jag SÅ sugen på det. Grädde och sylt inhanlades då han & H var borta på Coop och köpte hårfärg åt H. Regnet öste ner, så H tvingade pappa att ta bilen.

Ska strax hoppa in i duschen, och efteråt ska H hjälpa mig att fixa lösnaglarna som hon inhandlade på Gekås i torsdags. Ska visst vara himla starka och bra. Kostade bara 20:- Gekås är allt bra billiga & bra!
Senare ikväll ska det pratas i telefon med Stockholms-kusinerna. De har varit i New York över lovet, så de har nog endel att berätta. Lika så vi. Vi som har virrat runt i Polens inland. :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hje hej. får väl ta och kommentera nu som jag lovat ;)
du får ju ta och knäppa kort på halsbandet elelr halsbanden eller vad det nu är, så man får se hur din kreativitet är =)

Våfflor, det var längesen man åt =) gott som attskicken.
Hur länge blev det snack med kusinerna då??

06 november, 2005 22:59  
Anonymous Anonym said...

Jadu, Camilla! Du har skött dig bra, massvis med roliga kommenterar! :) Det är skoj!

Haha, ja, jag ska fixa ett kort på mitt 'vackra' halsband!

Hm, vi snackade typ 1h och 20 minuter, sedan höll de på att somna. Hade ju åkt flyg i 8 timmar och varit på resande fol ett bra tag! Men de hade hittat på mkt skoj!

07 november, 2005 16:54  

Skicka en kommentar

<< Home