lördag, november 05, 2005

Googla

Sov till 11.30 idag, så det har inte hunnits med sådär jättemycket. Efter frukost och påklädning åkte jag med pappa för att handla och övningsköra. Gick bra idag. Parkerade och backade lite, på lite krångligare ställen. Inte bara att köra rakt in, utan det ska passas in i en SPECIELL ruta. Och blir det snett är det bara att backa ut, räta upp och på att igen! Körde också en runda på 50 och 70-väg och återkom till samma ställe som jag började, och parkerade!

Bläddrade igenom Aftonbladet och åt lite knäckebröd då vi kom hem, vid 15-tiden. Sedan har jag suttit här en kortisrunda, samt spelat Sims. Ohh, I love it. Har dock lite för många medelmmar i min familj, så det blir lite rörigt. Väntar på att föräldrarna ska dö och att någon av barnen att flytta ut! :) Hahaha.

Så är det snart skola igen. Sjutton vad lovet gått snabbt. Fast om man tänker efter, att det faktiskt var på lovet som vi var i Polen, då känns det som om det var länge sedan vi fick lov. Men nu känns det som om det bara har varit lov de få dagarna som vi har varit hemma i Växjö.

Slutsvammlat. Här kommer en kul länk om att Googla folk man känner. Har faktiskt gjort det ett par gånger, googlat familjemedlemmar och mig själv. Men det ger ju inget. Vi är inte så kända att vi förekommer på Internet så speciellt mycket. Hahaha.
Borde kanske söka på mer människor, frågan är bara vart man ska börja, och vilket sorts folk. Kompisar, släkt, kändisar, lärare?? Får se vad jag hittar på! ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha så "kul" på skolan imorrn, ja så kul det bara går vill säga :p

06 november, 2005 22:59  
Anonymous Anonym said...

Haha. Har varit SÅÅÅ trevligt så! ;) Hade iofs bara två lektioner, så det gick ganska snabbt.

07 november, 2005 16:51  

Skicka en kommentar

<< Home