torsdag, maj 24, 2007

Konstigt på körkortet

Är hemma en sväng nu. Ska strax köra igen (ja, jag har bilen idag när det är så mycket fläng hit och dit :) )
Blev till att jobba till klockan 13 idag. Var inte klara innan, och jag hade 2 rum kvar när klockan slog 12. Kände att det kändes dumt att lämna dem och dessutom hade jag ju inte bråttom. Sa 12 bara för att ha lite marginal. Kan behövas där ;) Hade jag sagt att jag kunde jobba till 13 hade jag kanske blivit kvar till 14 och hade det blivit lite mer krisigt.

Upptäckte en märklig sak på mitt körtkort idag. Det står att det är utfärdat 2007-04-06 och går ut 10 år senare, alltså 2017-04-06. Men jag körde ju upp den 5 april? Har de blivit något fel, eller blir det inte "utfärdat" förrän dagen efter?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

gör ett nytt försök att skriva. Funkade inte att skicka kommentaren tidigare.Men det är iaf så att 6 april så utfärdades ditt körkort, för min del tog det 3 dagar, så på mitt körkort står det 22:a januari, men jag tog det den 19:e,

24 maj, 2007 22:05  
Anonymous Anonym said...

förresten så har min andra visdomstand spruckit upp,...not a very nice feeling!! skaver mot huden inne i munnen..

24 maj, 2007 22:06  
Anonymous Anonym said...

Camilla: Jaha, så det SKA vara så då :) Tänkte om det hade blivit något fel. Haha.

25 maj, 2007 21:28  

Skicka en kommentar

<< Home