onsdag, december 21, 2005

Vad finns det för sjuka människor egentligen?

1) Jag undrar bara hur f*n man kan göra något sånt här. Fy f*n, har de ingen empati alls eller? Stackars liten, hoppas han får ett bättre hem nu! Jag hade mer än gärna tagit hand om honom! ;)

2) Att fira att man lyckats avvisa en familj, - är det riktigt klokt? Jag tycker verkligen inte det. Okej, det kanske ingår i deras jobb att sortera mellan de som har skäl att stanna här, och inte, men att vara jätteglad & fira att man lyckats avvisa några är inte acceptabelt. Det är sjukt, och det visar att de inte passar för ett sådant jobb.

3) Herregud. Det var nog en j*vla tur i oturen att det gick såhär, och att han inte ångrat sig efter att barnet var fött och då försökt döda det. Jag hoppas för allt i världen att det går bra, och att barnet föds utan men. Och pappan ska ha livstid besöksförbud. Han vill ju inte ens ha honom/henne.
Jag kan förstå att man kan ångra sig, och inte vill behålla barnet, men att gå så långt att man lejer sina kompisar att misshandla sin (fd?) tjej för att hon ska få missfall är sjukt. Jag kan verkligen inte förstå det resonemanget.