söndag, december 18, 2005

Goodie, goodie

Har varit ute och kört med pappa idag. Gick galant, och kul var det också! Körde på lite nya vägar, där jag inte kört förrut. Bla. till och på Hovshaga, ett bostadsområde. På vägen dit var det ganska mycket bilar (lagom mycket), två rondeller och som sagt nya, obekanta vägar. Kändes helt okej, även om det är lite småläskigt då man inte vet vad som väntar. Men det är ju så det är in real life. :) Bara att börja träna!
Kände mig också säker då jag körde, och det kändes bra & kul!

Kikade på nyhetsmorgon imorse. Presenterade bla. det vinnande bidraget i julkortstävlingen. Man har fått skicka in julkort man gjort själv, och vinnande bidrag var en sydd ren, med ett snöre i baken innehållandes kulor som det stod GOD JUL på. Jättefin, och cool idé! :)
Var även en som hade tagit en alvedon- (eller var det ipren?) förpackning och lagt godis i. På förpackningen stod det ju hur stor mängd man skulle ta för att bli pigg & glad. (Märker hur kass förklaringarna är, men jag hoppas ni förstår!)


En annan sak, Charlotte Perelli var i studion, pga att hennes musikal Skönheten & Odjuret har premiär i julhelgen.
Hon har klippt sig, axellångt rakt hår, och det var inte lika snyggt som hennes fina, långa & smålockiga hår. Men jag har läst att det beror på att hon inte kunde ha allt sitt långa hår under peruken.

Imorgon ska vi baka pepparkakor. Ovanligt sent i år, men vi har helt enkelt inte hunnit.
Nu ska jag bubbla lite, innan det blir nygjorda köttbullar till middag! :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt att det gick bra att köra.
Det ska man ju få göra nu då man komemr hem.
Får se hur bra väglaget är hehe.
Låter som en övningskörare :p haha, men det är jag ju dock inte ;) bara längesen..men vanan sitter ju alltid i när man väl lärt sig :)

Skriver här också, ha en jättebra jul, (även fast du lär få ett o annat sms av mig sen)!!

kram kram

18 december, 2005 17:56  
Anonymous Anonym said...

CAMILLA: Joo, har man en gång lärt sig det så sitter det nog i ryggmärgen sen!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till dig också! Hoppas att ni får det jättebra i Övik, och att du får mysa ordentligt mycket med L nu! :)

Vi hörs. Kram

18 december, 2005 22:17  

Skicka en kommentar

<< Home