onsdag, december 21, 2005

Studentfest

Blev inget ombyte hos A igår. Kom på att jag skulle fått ha med mig en massa grejer, samt att jag inte kunde packa ner mitt stjärnglitter. Det hade förstörts, och det ville jag inte. Så jag gjorde mig helt enkelt iordning här hemma, och sedan hämtade A + pappa upp mig här vid 21.30-snåret.

När vi kom var det inte så mycket folk, men det fyllde på rätt så bra under kvällen. Var ganska kul, men mest dans och musik, som inte är min absoluta favoritsysselsättning. Satt och kikade på folk ett tag, och träffade sedan på två andra klasskompisar som vi spenderade resten av tiden med.
Var ganska lugnt, de flesta uppträdde bra, och vad jag såg var det två stycken som blev utslända. Den ena var helt sönderslagen på läppen, och vad jag hörde så var det vakterna som slog honom. Hur mycket sanning det ligger i det vet jag inte... Jag tror dock inte att det är så sant. Varför skulle de slå honom?
Gjorde en rätt puckad grej. Man fick inte ha med sig något ut, och de sa att man skulle ställa sina drickor på ett bord. A gjorde det ganska snabbt, varpå jag frågade 'ska vi verkligen göra det?' och hon svarade 'vad ska vi annars göra?'. Och vi behövde lite luft och tystnad så vi lämnade dem där. Och så klart, då vi kom tillbaka var de borta... Ganska klantigt, för jag hade räknat ut redan innan att det skulle vara någon som skulle se sin chans att få gratis dricka! ;-)

Ahja. Strunt samma... Kvällen var bra, och det blev lite dans till slut iaf. Hade mäkta ont i fötterna då vi åkte hem, eftersom jag tagit på mig ett par skor med klackar, istället för mina gympaskor, som jag till en början tänkt ta. Men vill man vara fin får man lida pin!

Somnade runt 2, och steg upp 11. Har efter det bla. städat mitt rum & bytt sängkläder. Såhär innan jul! ;-)
Nu ska jag lyssna på 'Unga sinnen'. Har hört ett halvt program någon förmiddag, då jag haft sovmorgon, och de var söta!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag väntar på kort på dig utklädd till julgran!!! ;)

22 december, 2005 10:40  
Anonymous Anonym said...

Marianne: Haha. Ja, det kan jag tänka mig! H har tagit kort på mig med mobilen, men kvaliten blev inte sådär jättebra. Tog även kort med den vanliga kameran, så någon gång ska det komma! :)

Fick förresten julkort på E & D idag, och det är knappt man känner igen D! :) Han har blivit så stor!

22 december, 2005 17:26  

Skicka en kommentar

<< Home