onsdag, december 21, 2005

Godsaker

Musik, Bubbles, sour cream and onion-chips och coca cola. Kan man ha det bättre?! ;) Jag tvivlar på det. Haha.

H ville börja äta av julgodiset idag, men det ska inte röras förrän fredag tycker den äldre generationen i familjen. Och visst, det kan jag kanske hålla med om. Men jag tror att det kommer räcka i alla fall. Så mycket godis som det är, och hur lite man kan äta innan man blir spyfärdig. Det är så himla maffigt och kvalmigt, så jag kan inte äta så jättemycket innan jag känner att det tar stopp.

Var iväg uppe på Samarkand i eftermiddags. H skulle köpa en julklapp åt mamma. Var inne på Rusta, och där hittade jag en LDB hudcream för torr hud som jag inhandlade. Var ett impulsköp, men jag tror att det var behövligt i alla fall. Huden blir så himla torr på vintern... Har en speciell ögoncream, och tänkte att denna kunde passa bra till resten av ansiktet. Går lite i vågor där, och ibland kan jag vara jättetorr medan jag ibland är jättemjuk! :)
Även benen blir jättetorra. Får se upp så jag inte får eksem... Kommer mycket lättare på vintern. :/ Så mjukgörande salvor förbrukas på löpande band här! Haha.