tisdag, december 27, 2005

En helt vanlig jullovsdag

Steg upp 8.50 idag, utvilad och redo för en ny spännande(?!) dag. Har ändå inte gjort ett smack. Läst gamla utskrivna dagboksinlägg från Lunarstorm, tagit bort lösnaglarna och halvglott på Skilda världar! :)

Är egentligen konstigt att jag inte har hunnit mer mer. Sedan har jag ju såklart suttit här drygt 1 timme. Kollat bloggar, läst Aftonbladet + Expressen samt kollat kärnhuset & Lunarstorm.

Igår kväll spelade jag sims och såg sedan på Lejontämjaren, som gick på SVT1. Sådär smågullig! ;-)

Har kommit på att jag skriver väldigt kortfattat och inte alls lika roligt som under 'Lunar-tiden'. De inläggen jag läst idag var skrivna på ett helt annat, mer underhållande sätt. Vet inte hur jag skrev för att få det så! Och så hände det mer grejer än det gör nu... Märkligt.
Nej, nu är det fikadags. Stort dekorerat pepparkakshjärta! :)