söndag, augusti 19, 2007

Omstart

Jag är kär. I min nya stad och i mitt lilla rum.

Vi var inte hemma förrän halv 2 inatt, och vi var och fixade i 6,5 timmar. Fast då var vi även ute på stan en runda, kikade runt & åt jättegod plankstek på restaurang Deli.
Rummet kändes på något konstigt vis större den här gången. Fråga mig inte varför.
Och så fint det blev :) På ett sätt var det bra att inte H var med, för då hade det blivt ännu trängre än det var med oss tre som gick om varandra. Men jag är glad att mamma och pappa hjälpte mig!
Träffade två killar som bor i samma korridor som jag (på varje våning är det tre "korridorer" (det liksom smälter samman, och i början var det svårt att hitta rätt...) och en av dem har en katt. Blev helt paff. Får man ha djur i korridor? Tydligen.
Kissen gillade mitt rum och gick runt och nosade och kände sig som hemma. Hon hoppade upp och la sig på den översta vägghyllan och kikade ner på oss. ;-)

I och med det här inlägget kommer jag att sluta skriva här, och påbörja min nya blogg.

Vill du hänga på, och läsa om korridors- och studentlivet i en av Sveriges mysigaste städer? Skriv en kommentar eller skicka ett mail till elinneaa@hotmail.com, så hoppas jag att vi hörs!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad roligt att du gillar norrpan! jag kom i söndags kväll och njuter nu av några dagars ledighet! jag följer dig gärna på den nya bloggen!! give me the adress!

22 augusti, 2007 09:47  
Anonymous Anonym said...

Jag vill såklart följa med till nya bloggen! :-)

22 augusti, 2007 13:10  
Anonymous Anonym said...

jag vill också läsa nya bloggen :)

22 augusti, 2007 19:03  
Anonymous Anonym said...

Alla tre: Kul att ni hänger med :)Jag mailar adressen till er!

22 augusti, 2007 19:34  

Skicka en kommentar

<< Home