söndag, juli 29, 2007

Ledighet

Sådärja. Då har min semester börjat!
Helgen har gått snabbt, och idag gick det verkligen i rekordfart även om det inte varit överdrivet mycket folk.

Igår var det fullt upp hela dagen. Steg upp vid 05.50 för att köra (i pyjamas!) mamma och pappa till Samarkand varifrån de skulle åka på en bussresa till Tyskland över dagen.
Sedan hem och sova i 1 timme innan det var dags att stiga upp, käka frukost och köra till jobbet.

Jag var hemma från jobbet vid 18-tiden, och en stund senare körde jag & H ner till stan för att hämta vår mat som vi beställt över nätet kvällen innan.
Innan vi körde hem igen stack vi in på videomix och köpte lite Ben & Jerry-glass.

Vi åt, H satt vid datorn, jag utforskade min nya dator lite och sedan fastnade jag framför en dansk film. Missade första kvarten och kunde inte se sista halvtimmen, eftersom vi skulle upp och hämta mamma & pappa vid 22.30. Men jag ska nog leta upp den på ett eller annat sätt. Den var väldigt bra iallafall :)

Imorgon ska jag ner på stan och fixa ett par grejer till min dator. Var något mer jag skulle göra också, men minns inte vad... Så typiskt!