måndag, augusti 06, 2007

Hemma igen

Sent i lördags kväll kom vi hem från Stockholm. Med vi menar jag mig själv, mamma och pappa. H är kvar där, och åker med kusinerna + deras moster/vår faster och hennes man hit till Växjö på torsdag. Mostern/fastern och hennes man är nämligen i Stockholm och hälsar på nu. Vi byttes liksom av kan man säga. :)

Hur som helt, Stockholm var great! Min födelsedag var kanon, och Pride med Marit och prideparaden var bästbästbäst <3
Kommer skriva mer imorgon, på onsdag eller torsdag. Hinner inte nu.

Dessutom är det snart dags för min nya blogg. Spänningen stiger... eller hur!? ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis i efterskott :-) min mobil har varit helknasig så då jag tänkte skicka ett sms så funkade inte det...vad fick du för nått kul då?? det har varit full rulle för min del hela helgen, varit i stugan, syrran fyllde 30, var i stugan igen, och igår var jag på stan och sen åkte vi och gjorde en syskonfotografering :) är tillbaka i umeå nu, så nu kan jag hänga med i din blogg igen :-)

07 augusti, 2007 19:02  
Anonymous Anonym said...

Camilla: Jag fick en hel del bra grejer, pengar (mycket välbehövt just nu!), handdukar, badlakan, påslakan, en neseccär med bra & nyttiga "startgrejer", likaså ett syset, "vår kokbok" mm :)

07 augusti, 2007 22:46  
Anonymous Anonym said...

men det var ju bra grejjor det där :-)

08 augusti, 2007 09:41  

Skicka en kommentar

<< Home