lördag, april 22, 2006

Sol, glass & musik

Har haft det oförskämt bra idag. Steg inte upp förrän 11.30 (hade dock önskat att jag vaknat lite tidigare) och resterande dagen har jag & H suttit ute på altanen. Soligt & varm hela dagen.

Tog fram en filt och placerade oss på altanen. Jag läste Aftonbladet & H pluggade lite. Lyssande på musik & åt glass också. Så underbart. Musik, sol & glass, - vad mer behöver man? Nothing.
Finns bilder på BD.

Lyssnade på min mp3 när jag skulle sova igår. H satt vid datorn, och jag sa att hon skulle kolla om jag var vaken då hon stängde av och gick och lade sig.
Ville inte ligga med mp3:n på hela natten, för då skulle batterierna ta slut, så jag bad henne stänga av den om jag hade somnat.
Och det hade jag tydligen. För det enda jag minns var att jag vaknade och blev skiträdd. Brevid sängen satt H, lika rädd hon. Jag hade skrämt henne med mitt "skrik" :)
Hon hade frågat mig om jag var vaken, vilket jag inte var. Försökte leta efter mp3:n som jag tydligen låg på. ;) Efter det försökt hon stänga av, vilket ledde till att jag vaknade och blev vettskrämd. Hade antagligen precis somnat eftersom jag hade bara hade "missat" 3 låtar. Konstigt nog vaknade jag ju ganska lätt. I vårt projektarbete har vi nämligen hittat att man är väldigt svårväckt precis efter att man somnat.

Äh, strunt samma. Nu ska vi strax äta.
Ikväll ska jag förresten se Super size me, som går på SVT2 vid 21.15.