fredag, april 21, 2006

Efterlängtat avbrott

Så var nästan allt klart & utskrivet. Tar för givet att pappa kom ihåg att skriva ut, glömde fråga innan han gav sig iväg. Skulle fixa nått.
Blev ingen diskussion av sammanfattningen idag. Hade ingen håltimme, och 1/3 av gruppen slutade 1,5 timme före de andra, vilket betydde att det inte fanns någon tid. Och den tredje ville inte vänta. Och det förstår jag.

Så vi ska försöka fixa det på söndag. Ta någon/några timmar att lägga på det! SEDAN ÄR DET KLART!

10/12 på korsningsschema-läxförhöret i natur, och det gick bättre än jag trott. När vi diskuterade efteråt insåg jag att jag hade gjort en hel del fel, men det visade sig att det inte var så fel. :)

Förrutom sammanfattnings-träffen på söndag, ska jag bara slappa, och ta sovmorgon, i helgen. Veckan har känts väldigt lång, och då har vi bara gått 4 dagar... Har varit väldigt tungt att stiga upp. Stigit upp vid 7, istället för tjugo i som i vanliga fall.
Varit mycket sent jobb med PA också, så det gör väl sin del kanske.

Ska dra mig mot duschen nu. Hejsvejs & trevlig helg. Aj löv fredagar eftersom man vet att man har en hel helg framför sig. Tihi!