måndag, januari 02, 2006

Stadsbesök

Har varit nere på stan idag. Gick Storgatan fram och tillbaka, in i nästan varenda klädaffär, men hittade ändå inget. Jag var inte på jakt efter något speciellt, utan kikade bara om det fanns nått kul. Mycket var rensat, då rean hållt på någon vecka.

Det enda jag köpte var lite smink, för presentkortet på Kicks.

Hade skitont i fötterna då jag kom hem, så bland det första jag gjorde var att lägga mig i sängen och läsa i engelskaboken. Endast två kapitel kvar, och efter det ska jag läsa min julklappsbok! :)

I övrigt har det inte hänt något denna dag. Vaknade vid 9-tiden (med hjälp av väckarklockan såklart!) och gick ner för att hämta tidningen. Efter att ha läst den steg jag upp och åt frukost och klädd på mig. Kikade sedan på Stjärnorna på slottet, inspelat från igår.
Och sedan spenderades eftermiddagen på stan.