fredag, oktober 21, 2005

Idol-snack

Sådär. Nu väntar vi bara på att nyheterna ska vara slut, så att det blir Idol. Lite tankar som kvällens program.
1) Sebastian gjorde verkligen ett toppenval iochmed att han valde en The Ark-låt. Jag har sedan jag såg honom uppträda första gången tyckt att han är väldigt lik Ola Salo. Både till utseende och stil. Han är sådär flummig och vild på scen som Ola är. Jag tror att han kan komma långt om han fortsätter med låtar i den stilen. Det är sånt som passar hans stil.
2) Ruskigt kul då 'Balla da li di la-Andreas' dök upp som pausunderhållning. HAHAHA.
3) Jag vill och hoppas fortfarande på att det är en kille som åker hem idag. Men det blir det säkert inte, eftersom det är massa småtjejer som röstar, och de röstar på de söta killarna. Tyvärr.
Som kompisen C sa, 'låt det bli en åldersgräns på 18 år för att få rösta'. Då är det problemet ur världen. :)

F.ö så satte jag dit en egen rubrik idag, - text i större storlek och annan färg, då jag inte har fått reda på hur man annars får dit en rubrik!