söndag, april 30, 2006

Hypokondriker, jag?

Yes, jag börjar misstänka det. Seriöst alltså. Iallafall en nerv av det. Så fort jag börjar känna mig dålig (vilket, *pepparpeppar*, inte händer sådär jätteofta) tror jag alltid det värsta. Under gårdagen hade jag lite ont i huvudet, lite illamående, frusenhet samt ont i magen. Gjorde även lite ont i knät & ena benet under kvällen. Och jag tror alltid att det är ngt allvarligt och nojar en massa...
Just denna gången var det en grej som jag hade läst om, men nu efteråt fattar jag att det nog inte var det. Mådde ju LITE illa (knappt ngt), hade INTE MYCKET ont i huvudet osv. Och fryser gör jag väldigt ofta då det är kallt ute.
Om jag hade haft kraftig värk & illamående vore det kanske ngt att noja över, men inte nu.
Men nu är det som det är, och jag kommer förmodligen fortsätta vara såhär nojig resten av livet. Haha. Men det är iallafall bättre än att bara skita i allt & tror att "det händer inte mig". Eller hur?! ;)

Huvudvärk idag med, men det är inte så farligt, märks knappt. Bara om jag tänker på det. Men helt tiptop är jag inte.

Ska nog gå & äta lite godis snart. Hade ingen lust till det igår, så påsen står orörd.

Kollade på kungen på TV innan. Var både bilder från hans liv, och sedan folkets hyllning från lejonbacken (vid stockholm slott). Kungafamikjen vinkade, några körer sjöng & kungen gjorde ett litet (oförberett?) tacktal till de som kommit för att fira honom. Var ungefär lika mycket folk som då han fyllde 50. Man såg mest en massa huvuden!

Ska käka toast från smörgåsgrillen strax. Ikväll blir det creamy chicken, ett recept vi fick smaka på då det var provsmakningar på City Gross! Och persikor & grädde efteråt. Yummi :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där med hypokondriker ligger nog i släkten...jag e precis likadan!!! ;) Tror alltid det värsta om jag har ont i en lilltå typ...;) Kram

01 maj, 2006 14:26  
Blogger Elin said...

Marianne: Hahaha. Ja, det kanske är så det ligger till... ;)

01 maj, 2006 18:24  

Skicka en kommentar

<< Home